מחיר צביעת חלונות אלומיניום – כמה עולה לחדש חלון?

צביעת חלונות אלומיניום מחיר

במהלך צביעת חלונות אלומיניום בדירות חדשות או חידוש חלונות בבית פרטי מתבצעת צביעה כולל של מסגרת אלומיניום של החלון, מסילות וכל החלקים עשויים אלומיניום.

מחיר צביעת אלומיניום משתנה מפרויקט לפרויקט ומושפע ממספר פרמטרים, עליהם נפרט לכם עכשיו.

אילו פרמטרים משפיעים על עלות צביעת חלון אלומיניום?

כאמור, אין מחיר קבוע לצביעת חלונות אלומיניום כאשר המחיר נקבע לכל פרויקט במיוחד לאחר בחינה ותכנון העבודה. הסיבה לכך היא הבדלים משמעותיים בין החלונות השונים ובזמן העבודה הנדרש לצביעתם. ניתן להצביע על מספר אלמנטים, להם השפעה על המחיר הסופי, ביניהם ניתן למנות :

  • כמות החלונות – ככל שצובעים יותר חלונות, כך המחיר פר חלון יורד משמעותית. לדוגמא, בפרויקט במגדל יוקרה במרכז הארץ, המחיר שנקבע לצביעת חלון אחד עמד על 2500 ש”ח, כאשר מחיר צביעת חלון אלומיניום נוסף כבר עמד על 500 ש”ח בלבד. זאת עקב נוכחות הצוות במקום, הוצאות על הנסיעות, הפעלת מכשור ופתיחת מיכלי צבע וכו’ כבר גולמו במחיר החלון הראשון.

 

  • סוג החלונות – לכל סוג חלון, בין אם מדובר בחלון הזזה, חלון ציר קיפ או גילוטינה, נקבע תהליך עבודה שונה בעזרת כלים שונים.

 

  • צביעת אלמנטים נוספים – לעיתים, אנו מתבקשים לצבוע גם רשתות נגד יתושים, ארגזי תריס וכו.

 

  • מצב האתר בזמן צביעה – כמות העבודה הנדרשת לכיסוי והגנה על משטחים, רהיטים וכל מה שנמצא בקרבת החלונות משפיעה באופן ישיר הן על מחיר צביעה בהתזה והן על משך העבודה הכולל. באופן כללי, מומלץ לצבוע חלונות אלומיניום בטרם אכלוס או בזמן שיפוץ כללי ולא בזמן המגורים בדירה או הבית, שכן העבודה עורכת מספר ימים. עם זאת, ניתן לצבוע חלונות גם בזמן מגורים, תוך שמירה מלאה על הציוד הקיים על ידי כיסוי יסודי טרם הצביעה, דבר אשר, כאמור, משפיע הן על המחיר והן על זמן העבודה.

 

  • סוג הגימור הקיים – ברוב המקרים, חלונות אלומיניום עברו צביעה בתנור, כך שהשכבה הקיימת מהווה בסיס לשכבה הבאה. במצב זה אין השפעה על מחיר הצביעה בהתזה. אולם, כאשר יש קילופים ונזקי מליחות או הלקוח מעוניין בגימור אנודייז, יש צורך ליישם פריימר מתאים לפני הצביעה על השכבה העליונה של החלון.

איך מקבלים הצעת מחיר ?

כאמור, מחיר צביעת חלונות אלומיניום מושפע ממגוון רחב של מרכיבים, לכן הדרך הטובה ביותר לקבלת הצעת מחיר מדויקת היא הגעה של צוות המומחים של ספריי טאצ’ ובחינת המקום והחלונות מקרוב. הפגישה המקדימה אינה כרוכה בתשלום או בהתחייבות, לאחריה תקבלו הצעת מחיר מפורטת התקפה לעד 3 חודשים.

במידה ומדובר בפרויקט קטן, ניתן לקבל הצעת מחיר דרך תמונות, סרטונים ותשאול טלפוני.

מאיר זרוג

מאיר זרוג

בעלים ומנהל כללי בספריי טאצ'. יליד 1992, בוגר ישיבה חרדית ויוצא יחידה קרבית.
בעל ניסיון רב בצביעה בהתזה וידע בחומרים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

צביעת אלומיניום לבד
מידע מקצועי

צביעת אלומיניום לבד

צביעת אלומיניום בתנור – לא הדרך היחידה צביעת אלומיניום לבד היא משימה מורכבת אבל בהחלט משימה שניתנת לביצוע. אלומיניום נהוג לצבוע בצביעה אלקטרוסטטית המכונה גם

קרא עוד »
מקור של ליד
סטטוס יצירת קשר

לקבלת הצעה לצביעת אלומיניום

השאירו פרטים ונחזור אליכם!